ŞİRKET PROFİLİMİZ
TEKMAN OTOMOTİV TURİZM NAK.İNŞ.TEMZ.GIDA SANAYİ VE TİCA LTD.ŞTİ.
1996 yılında Adalararası sokakta kurulan şirketimiz şuan mülkiyeti kendisine ait olan Turgut Özal Bulvarı 54/4 adresinde faaliyettedir. Şirketimiz kurulduğu tarihten bu yana Kamu Kurum ve Kuruluşlarına hizmet vermekte, öğrenci ve personel taşıma hizmetlerini başarıyla yürütmektedir.
Şu an Ankara'da bir çok kurumun işlerini başarı ile devam ettiren şirketimiz EMNİYET, DÜRÜSTLÜK ve TİTİZLİK ilkeleri ile, sizlerle birlikte gün geçtikçe taşımacılıkta sayılı firmalar arasına girmeyi başarmıştır.
Yaptığımız işi sevmemiz, zorluklara çözüm bulmamızda bize güç veriyor ve çalışanlarımızın katkılarıyla artan birikimimiz, adımızı her yerde istediğimiz gibi duyurmak için bize özgün bir ses ve soluk kazandırıyor. Geriye değil ileriye bakarak büyürken bunu çalışanlarımız ve iş ortaklarımızın tam katılımlarıyla gerçekleştirmeyi hedefliyoruz. Severek inanarak, paylaşarak çalışıyor ve bizimle çalışanlara birlikte kazanmayı öneriyoruz.
Verdiği hizmetlerin kalitesi, sarsılmaz ilkeleri, hızı, kapasitesi, güvenirliliği ile sektörünün lideri olan, Tekman Otomotiv Turizm’de itici güçler olarak görevimiz, yönetimimizin rehberliğinde bu haklı gururu sürdürebilmek için beklenen gayret ve çabayı sonuna kadar göstermektir.
Bu sorumluluğun bilinci ile bizler Tekman Otomotiv Turizm’de;
- Temel ahlaki ve insani değerler çerçevesinde, işine yüreğini koyan, çok yönlü düşünen, kendini ve işini geliştirmeyi ilke edinmiş, güvenli, kaliteli, yenilikçi, güler yüzlü hizmet anlayışının, tüm çalışanlarca benimsendiği bir ekip olarak hareket ederiz.
- Üstün iş ahlakı ve dürüst çalışma ilkelerine uymak birincil görevimizdir.
- Tekman Turizm‘in amaç ve hedeflerini bilir, anlar ve inanırız. Tekman Turizm ’ın başarısını hep göz önünde tutarız.
- Tüm ilişkilerimizde adil, akılcı, iyi niyetli davranırız.
- Tekman Turizm'in haklarını ve çıkarlarını koruruz.
- Bize sağlanan kaynakları yalnızca Tekman Turizm'in hedef ve stratejilerine ulaşabilmesi ve şirketimizin işlerini geliştirmek için kullanırız.
- Her hareketimizde ve verdiğimiz her kararda Tekman Turizm'in değer ve prensiplerini önde tutarız.
- Çalışmalarımızı, Tekman Turizm'in yazılı hedefleri ve kalite politikası doğrultusunda, tüm müşterilerimizin memnuniyetini sağlayacak şekilde yönlendiririz.
- Tüm müşterilerimizin soru, arzu ve şikâyetlerini tespit ederek, ihtiyaç ve beklentilerini, ayrım yapmaksızın zamanında ve içtenlikle karşılarız.
- Müşterilerimiz ve tedarikçilerimiz ile karşılıklı üretken, saygılı ve güvenilir ilişkiler kurarız.
- Tekman Turizm’de hepimiz sürekli gelişmeye açık, yapıcı ve dayanışmacı bir çalışma anlayışını benimseriz.
- İş uygulamalarımızı geliştirecek ve verimliğini arttıracak fikirler ve öneriler geliştiririz. Sektördeki ve dışındaki gelişmeleri izleyip, bunları kurumumuza değer katacak şekilde uygularız.
- Öğrenmeye, bilgilerimizi zenginleştirmeye ve becerilerimizi geliştirmeye açığızdır.
- Kişisel ve kurumsal performansımızın sürekli geliştirmesine yönelik çaba gösteririz.
- Tekman Turizm'in hedefleriyle örtüşen bireysel hedefler koyar, talimatları doğru anlayıp doğru uygularız. Varsa aksayan noktaları saptayarak düzeltmek için çaba gösteririz.
- Bilgiyi açık, doğru ve zamanında paylaşırız.
- Tekman Turizm'in kişisel ve mesleki gelişimimiz için sunduğu eğitim imkânlarına özveriyle ve istekle yaklaşırız.
- Verilen eğitimlere katılırız.
- Çevre, olay ve durum değişimlerinde uyumlu ve etkin çalışırız.
- Daha iyiye ulaşmak için yapıcı eleştirilerden kaçınmaz ve eleştirilere olumlu yaklaşırız.
- Ekip içinde uyumlu ve paylaşımcı davranışlar sergileriz.
- Tüm çalışma arkadaşlarımızla dostça ve saygılı bağlantılar kurar, kişilerin gereksinimlerine ve farklılıklarına duyarlı davranırız.
- Tekman Turizm’de hepimiz görevimize, sorumluluklarımıza, zamanında ve doğru karar almaya, uygulamaya özen gösteririz.
- Yetkilerimiz çerçevesinde İşimizle ilgili kararları zamanında alır, aldığımız kararların sonuçlarının sorumluluğunu üstlenir ve paylaşırız.
- Çalışmalarımızı iş tanımlarımıza göre ve bizden beklenen performans seviyesinde yürütürüz.
- Tüm çalışmalarımızda çözümcü ve derinlemesine bir anlayış sergiler, engel ve/ veya fırsatları tanımlayarak bu doğrultuda harekete geçeriz.
- Astlarımıza yol gösterir, mesleki gelişimlerine yardımcı olur, motive eder ve gerektiğinde yetkilendiririz.
- Tekman Turizm’in hedeflerine ulaşabilmesi için yetkilerimiz dahilinde yönetim gücünü etkin bir şekilde kullanırız.
- Tekman Turizm’de hepimiz şirket kurallarına uymaya özen gösteririz.
- Kurum kültürünü benimseyip, işimize ve davranışlarımıza doğru yansıtırız.
- Prosedür, talimat ve kuralları doğru yorumlayıp, doğru uygularız.
- Tekman Turizm'in çalışma düzenine ve saatlerine uyarız.
- İşimizle ve/veya Tekman Turizmle ile ilgili her türlü makine-teçhizat, araç ve gereçleri korur, güvenliğini sağlar ve özel gereksinimlerimiz için kullanmayız.
- Dış görünümümüze özen gösterir ve çalışma ortamımızı düzenli ve temiz tutarız.
- Çalışma ortamında nazik, mesafeli ve tutarlıyız.
- İşçi Sağlığı ve İş Güvenliği ile ilgili kurallara uyarız.
- Hepimiz çalışma ortamımıza uygun görünüş ve giyim tarzını biliriz.
- İşimize hep temiz ve bakımlı geliriz.
- Üniforma giyenlerimiz üniformalarına iyi bakar, temiz tutarlar. Verilen tüm kıyafetleri eksiksiz olarak giyerler, renk uyumuna özen gösterirler.
- Tekman Turizm Çalışanları, günlük çalışma ortamında, profesyonelliğe uygun şekilde giyinebilir, şıklık, düzen ve rahatlığı bir arada yaşarlar.
- Tekman Turizm’de hepimiz İş ahlakı ilkeleri doğrultusunda hareket ederiz.
- Görevimizi yerine getirirken Tekman Turizm'in iş ahlakı ilkelerine uyar, verilen sorumlulukların önemini kavrar ve yerine getiririz.
- Görevimizle ilgili olarak öğrendiğimiz ancak açıklanmasında sakınca görülen, gizli kalması gereken bilgileri saklarız.
- Yasalara ve şirket içi kurallara daima uyarız.
- Yazılı izin almadıkça Tekman Turizm’le ilgili olarak basın ve yayın kuruluşlarına demeç ve bilgi vermeyiz.
- Kendimiz ve yakın aile bireylerimiz; Tekman Turizm'in rakibi olan kuruluşlarla, tedarikçiyle ve müşteriyle mülkiyet ve menfaat ilişkisi içine girmeyiz.
- Görevimiz nedeniyle özel ve tüzel kişilerden yarar sağlamaya çalışmaz ve hiç kimseye kuruluşa yasal olmayan bir ödeme ve yardım teklif etmeyiz.
- İş ahlakı ilkelerine aykırı hareket edenleri olabildiğince belgelendirerek en kısa yönetime bildirip, konuyla ilgili önlem alınmasını sağlarız.
- Tüm Tekman Turizm Çalışanları olarak bizler, bir kurumun temelinin “insan”, kalitenin anahtarının ise o kurumu oluşturan insanlar olduğuna inanırız.
TEKMAN'ın başarıyı hedeflerken bağlı kaldığı ilkeler:
Hizmette standartlarından ödün vermemek.
Servis hizmet ahlakına ve güvene dayalı ortamlar yaratmak.
Çalışanların başarısını ve gelişimini teşvik ederek, onlarla bütünleşen bir kurum oluşturmak.